wtorek, 17 września 2013

Wstydź sie :P

Mieliście mi wysyłać co byście chcieli żeby pojawiło się na blogu :<
No trudno, sama wpadne na to co byście chcieli wiedzieć, zaczne od jednej z najprostszych sztuczek mianowicie wstydź sie. Zauważyłam że robi ona na ludziach spore wrażenie, a nie zdają sobie sprawy jakie to prosto jest nauczyć tej sztuczki swojego psa : D
Sztuczka polega na tym że my wypowiadamy komende ,, wstydź sie " ( lub jakaś inną, jak to chce )  a nasz psiak pociera przednią łapką o pyszczek, sztuczka jest pokazana w  0:20 sekundzie w moim filmiku :P
Od czego zącząć:
Siadamy na podłodze na przeciwko psa i wkładamy mu gumke do włosów na pyszczek, gdy pies bedzie chciał ją zdjąć, chwalimy dajemy smakołyka ( pamietajmy o tym że pochwała słowna jest bardzo ważna i motywuje psa do pracy, bo widzi że jego właściciel jest z niego dumny i sie stara, choć nie zawsze ) Powtarzamy to pare razy... Później dodajemy do tego komende słowną np. wstydź sie, gdy uznamy że nasz piesek rozumie i da sobie rade bez gumki, to zdejmujemy ją... Jednak po zdjeciu gumki piesek nie rozumie co ma zrobić ? wtedy wkładamy gumke z powrotem i ćwiczymy, gdy  znów uznamy sie pies rozumie to zdejmujemy gumke, jeśli wciąż nie rozumie to znów ja wkładamy i trenujemy aż do skutku..
Mam nadzieje że wam pomogłam i przypominam jeśli :
-Masz problem ze sztuczką
- Nie rozumiesz tego co napisałam
- Lub chcesz do mnie cos napisać xd
To zapraszam na ten e-mail jaknauczycpsa@wp.pl

3 komentarze:

  1. nauczyłam psa mojej koleżanki psa tej sztuczki dzięki twojego bloga, ale mój jakoś nie chce wogule słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś chyba jedyną osobą która to czyt wiec co byś chciała żeby sie pojawiło ?
    ( z mojego filmiku )

    OdpowiedzUsuń