wtorek, 24 września 2013

Jutro napisze obiecuje :D

Jutro wam napisze jakąś sztuczke ostatnio nic mi sie nie chce.. Chciałam wam napisać, że jestem w 2 gim i no i mamy ten cały projekt z którego ocena bedzie na koniec 3 klasy.. Moja wychowawczyni widziała filmik z Lady i sie popłakała mówiła że niesamowite jest to ile nauczyłam tego małego głupola.. Zmierzam do tego że Pani wpadła na pomysł żebyśmy podzielili sie na grupy i przedstawili nasz talent.. Czyli ja razem z 3 koleżankami mamy zrobić nowy filmik, a potem pokazać go na sali gimnastycznej przed 2 i 3 klasami : o
W nowym filmiku na pewno nie dopuszcze już do błedów jakie pojawiły sie w pierwszym filmiku, ten musi być idealny.. Nowy filmik i NOWE sztuczki w naszym wykonaniu :D
Filmik na pewno trafi na youtube, a został nam nie cały miesiąc wiec trzeba sie wziąć za siebie ;p
Kto bedzie czekał na niego czekał ?

1 komentarz:

  1. Ja na niego czekam i napisz o jakieś łatwej sztuczce bardzo bym chciała

    OdpowiedzUsuń