środa, 12 listopada 2014

1 year!

12.11.2013 roku gdzieś w Świnoujściu, na świat przyszły miedzy innymi dwie czarno białe kulki, które miały pyszczkirawie idealnie przedzielone na dwie połowo czarną i białą.











 Jeden z nich miał trafić do mnie, co o tym zadecydowało? Mama, która prosiła żebyśmy wzięły tego ze skarpetkami :P
Nie widziałyśmy piesków na żywo, więc trudno nam było zdecydować, stwierdziłam że weźmiemy tego ze skarpetkami ( dopiero teraz zauważyłam że Duke, ma pięknie przedzielony pyszczek, a jego brat tylko kawałek pyszczka ma czarnego )




Gdy misiak do mnie trafił wydawał się być grzeczniutkim pluszakiem przez jakieś....kilka sekund :P
Szybko zaczął pokazywać, że jest typowym zdrowym szczeniakiem BC. Tak zaczęła się nasza przygoda pełna porażek, sukcesów, mojej irytacji że mam tak cudownego psa z którym nie potrafie pracować. Chodzi mi o agility mimo kilku miesięcy treningu, nie mogę się " dogadać " z moim psem, trudno nam się współpracuje, mimo pracy pomiędzy treningami i mimo chęci z dwóch stron. Ej, czemu ja zaczęłam od negatywów? Ludzie ja mam najcudowniejszego psa na świecie! :D
Ma rok, a ja nie widziałam póki co u niego żadnego buntu. Zazwyczaj gdy tylko usłyszy " do mnie " biegnie i szybko siada mi przy nodze, psem, który słysząc moje " fe " jest w stanie zrezygnować praktycznie za wszystkiego. Jest najpiękniejszym i najcudowniejszym Borderem na świecie, moim Borderem. Mimo swoich wad, bo nikt nie jest idealny, nie raz chciało mi się płakać gdy w bardzo prosty sposób, mój pies zaczyna się czegoś bać, bo na przykład coś się przewróciło i od tej pory bał się czegoś robić, więc musieliśmy poświęcać mnóstwo czasu, na naprawianiu błędów.
Mam nadzieje że w przyszłym roku podzielimy się jakimiś sukcesami z zawodów! :D oby, na pewno będziemy się starać żeby tak było :)
Wszystkiego najlepszego Klocuś! :D







4 komentarze:

  1. Sto lat! :) Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A będziecie na Dog Olympics? :) My startujemy w Top Speed Dog, jak będziesz chciała to możesz wpaść, potem można iść porobić zdjęcia czy coś :D

    OdpowiedzUsuń