wtorek, 22 kwietnia 2014

Moje plany sportowe

Duke pochodzi z hodowli " Sfora z Krasnego Boru "
jego matka to Giovanna ze Sfory z Krasnego Boru
http://border.krasnybor.pl/bailey.html
A ojciec to Agapito Nebesky Sen
Ojciec nie da się zaprzeczyć ma duże osiągnięcia w wystawach...
 Czy interesują mnie wystawy? Totalnie nie, mnie bardzo kręci agility i dog frisbee. Prawda ani matka ani ojciec nie mają żadnych osiągnięć sportowych, ale ja biorąc Bordera nie miałam jakiś wielkich planów sportowych, myślałam i dalej myślę o amatorskim pokonywaniu toru agility... Myśląc o zakupie Bordera nastawiałam się na przyjaciela lubiącego ze mną pracować. Decydując się na psa z tej hodowli myślałam sobie " popróbujemy później w psich sportach, jeśli uda mi się go nakręcić to super, jeśli nie to trudno ".
Po poznaniu Duke"a jakie mam plany sportowe?
Wybieram się z nim do klubu " Na fali " agility a Sopocie. Czekam na ich odpowiedź kiedy mogłabym przyjść zobaczyć jak wygląda tam trening i zadać wszystkie możliwe pytania :)
A jak skończy 10 miesięcy to będziemy próbować swoich sił w Dog Frisbee, zobaczymy jak to będzie :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz