piątek, 13 grudnia 2013

4 letnie marzenie...Spełni się 12 stycznia!!

12 stycznia trafi do nas piesek rasy BORDER COLLIE!
Moje marzenie się w końcu spełniło! :D
Co w tym dobrego dla was? Hmm... nowy piesek co oznacza nauke sztuczek
Jak da się zauważyć strasznie nie chce mi się tu pisać i czasem trudno mi określić to co robie z Lady tak więc, postaram się nagrywać dla was filmiki jak nauczyć psa :D
Hmm... Można powiedzieć że zmontowanie takiego filmiki jest bardziej czasochłonne niż napisanie tego... Ale cóż myśle że i tak mi bedzie o wiele łatwiej to wszystko wytłumaczyć, a wam łatwiej zrozumieć :D

2 komentarze:

  1. też marze o border collie <3...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi zawsze wszyscy powtarzali że mam obsesje i w sumie mieli racje :D. Bo ja wiecznie coś czytałam oglądałam, mimo iż wiedziałam że mama nigdy się nie zgodzi na Bordera... Aż w końcu się udało :3

    OdpowiedzUsuń